lördag 22 oktober 2011

Tillbaka efter ett långt upperhåll.

Cha Cha ;)

Var ett tag sen man bloggade till och med
 så att jag glömde lösenordet och allt.
Men nu är jag tillbaks igen fast den här gången
 kommer jag blogga för jämnan, hoppas jag.
Jorå livet har lekt som fan sen i sommras
jag började på en ny skola nu till
sjuan och det har varit lite körigt och så har jag fixat hår förlägning och förjat håret mörkbrunt.

Blivit inknuffad i skåp, blivit kallad hora
 ett X antal gånger nu, öhm blivit misshandlad osv..

Trotts allt det som hänt så mår jag för jävla gött asså.

Nej men nu får jag se till att skapa lite stämning haha men jåro 
min dag då:

skola från 8.20 till 15.30 (sjukt seg fredag)
 sen träning vid klockan fem till halv sju
och sen vart på face to face och träffat typ alla,
 och som vanligt dårå har det vart ett bråk igen
och jag vette fan asså vad som hände ¨
men det var nått jävelskap iallafall ;)

men nu ska jag nu go oh nana tror jag.
Pusshej.
<3


Bilder






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar