måndag 14 maj 2012

svar på alla frågor från frågestunden!

vet att det har tagit en jävla lång tid, sorry för det ;/


Kevin Kubanek sa :
Hur länge har du å petter varit tsm? <3
vi var tsm i en & en halv månad ungifär
Anonym sa:
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig och sånt på morgonen ?
Löjligt med alla dessa perversa kommentarer som jag ser .
Snälla svara (:
Hejdå !
1 till 2 timmar :)
Anonym sa:
berätta lite om din familj?
hur många syskon har du och lite om dom och så? :)jag har en mamma & en pappa, en styvmamma & tre syskon. en lillasyster Freja 6 år gammal, en storebror Niklas 16 år gammal & en storasyster Johanna 18 år gammal.
Anonym sa:
1. Vilken BH storlek har du? 70 c
2. Hur mycket väger du?  58 kg
3. Kan du prata med din mamma om allt? a självklart
4. Räkna upp fyra tjejer som du vill bli vän med som går på ekhaga som du aldrig har pratat med. Haha jag vet faktiskt inte ;) räcker nog med dom jag har om jag ska vara ärlig.
5. Hur kan du ha en sådan bra blogg? Haha den är väl inte så bra? men tack! :)
Anonym sa:
Berätta hur din första kyss var
Helt underbar :)
Anonym sa:
Puss eller Kram? Puss
Godis eller Glass? godis
tjejkompisar eller killkompisar? båda fast det e lättare med killkompisar (inte allt drama & skitsnack..
Jere eller Linus? Haha men tack för den frågan asså.. Linus ;)
Mörkhåriga eller ljushåriga? ljushåriga
långt hår eller kort hår? beror på
urringat linne eller korta shorts? linne
iphone eller ipad: iphone
palladium eller converse: båda
Anonym
Varför svarar du aldrig på frågorna ? har inte haft tid
Anonym sa: Älskar du din mamma? alla tider på dygnet
Hur bröt du egentligen ditt finger?jag fick en skummgummiboll på det
Gillar du grekiska pojkar framför spanjorer? svenska! nej men spanska :)
Kommer du att ligga med Petter? HAHAHA dog lite.. men nej :)
Har du provrökt? aa
Filippa sa:
är du oskuld?,aa
 har du någon gång strulat med en tjej?, nej
hur lång är du & hur mycket väger du :) 165cm 58kg
 btw du är jättefin och hiss för din blogg! :DTack så hemskt mycket, roligt att du tycker det :)

johan sa: bamse eller nallepuh?bamse!
Fredrik Tegnell sa:vad tkr du om mej ? <3Du är ganska jobbig men jävligt söt, go & snäll :) <3

Anonym sa: Tänker du gifta dig? om jag hittar den rätta :)
 Är du religiös? nej :)
Vad gillar du att göra när du strular? hoho hemligt ;)

Anonym sa: Hej ! :)
Skulle du kunna tänka dig att suga lite ? Skulle uppskatta om du svarade :D
-Petter ! 
sug själv.
Emma sa:
Vilka bloggar läser du? :)Min bästaväns, min systers, keelas, kenzas, kissies & lite andra kompisars bloggar

Elina sa: Aldrig mera köpa ett plagg eller aldrig mera sminka dig?aldrig mer sminka mig

Anonym sa:: Föredrar du att bli tagen där bak eller fram ?är som sagt oskuld men troligen där fram.
Anonym sa: Hur skulle du känna dig inför porr?
du har ju en perfekt kropp!
Älskar Dig. ;P HAHA nej tack :)

nathalie' sa: var har du köpt ditt löshår ? :)först köpte jag på ullared men det sög så då började jag köpa på safari salong istället :)

1 kommentar:

  1. Hej och hallå! Jag heter Victoria och jag är en glad 92:a som älskar musik & har också en lite mörkare rock/punk/emo/scene/goth/metal stil. och förståss älskar jag att blogga!

    I min blogg kan du hitta allt från starka åsikter, texter att relatera till, skönlitteratur, Inspiration av olika slag,svar på stora frågor, kläder, galna frisyrer,frisyrer i galna färger, Musik,tävlingar,piercingar och tatueringar.

    awesome right? :)
    Fotografier kommer också in nu som då på bloggen, och till det har jag lite hjälp av en Pentax K-5 eller min telefon!

    Sååå låter det roligt och interesant? följ mej på bloglovin , eller fråga om ett bloglovin byte! båda går lika bra! :)
    *kram på dig och ha en jätte fin fortsättning på veckan! :) (och tack för du orkade läsa hela dethär :D meddelandet)

    http://jinxedv.blogg.se/?tmp=02210454

    SvaraRadera