lördag 5 maj 2012

Dag 7 - 25

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Hahah vet inte.. Köpa en resa, ny mobil, köpa massa kläder & smink, köpa massa smycken, och betala av mammas studielån :D
  Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Att jag spottar & har nått fel med järnan typ HAHA :D
Dag 9 –
Bild på mig och min bästa vän.
Jag & Brian
 


Melissa Jag & Matilda

Oscar & Jag


& världens vackraste & bästaste emma!




 Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.


Dag 11 –
Någonting jag oroar mig för.
Skolan & vännerna & familjen


Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.


                                             
                                           Dag 13– En bild på mig själv för ett år sen.





Dag 14 –
Mitt drömbröllop.




Dag 15 –
Någonting jag ångrar.
Jag ångrar jävligt mycket, som t.ex att jag slutade att äta och att jag brukar skada mig själv ibland när jag är deprimerad. & att jag sabbade allt mellan mig & nåra "gamla romanser" haha.. oh massa annan shit..

Dag 16 –
Innehållet i min väska.
Jag orkar inte ta någon bild så jag kan berätta istället, i min väska har jag mobil, allergitabletter, plånbok, parfym, deo, läppglans, tuggumi, klubba, laddare, hörlurar (urbanears & vanliga, smycken, nycklar oh massa annan stuff
Dag 17 –
En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Jag vet inte riktigt, typ Kenza för hon har värsta lyx livet & allt värkar som en dröm värld typ.. ;)
Dag 18 –
Vad jag åt idag.
HAHAHAH dafuq? Typ en macka till frukost, lunch: två små pannbiffar, mellis: donken, middag: fondy sen med tanke på att det e fredag lite godis :> fast dt va äckligt :(

Dag 19 –
En bild på det jag köpte senast.
  men blööö godis juuu!

Dag 20 –
Min favorit film: LEJONKÖNGEN!

Dag 21 –
En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 22 –
Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Typ.. "Herregud som jag ser ut "

Dag 23 –
En låt som får mig att gråta. -Totaly eclipse of the heart

Dag 24 –
Mitt favoritprogram – och varför.
Simpson, för dom e gula :3
Dag 25 – Min favorithögtid.
Alla hjärtansdag, påsk och julafton! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar