torsdag 31 maj 2012

Blommorna från dramauppvisningen!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ledsen att behöva ta det här cyber men du verkade tydligen inte våga ta det irl, så det får väl bli såhär. Jag accepterar inte stilen du har mot min syster (det jag har hört från henne om hur du betett dig mot henne) så jag råder dig att lägga av med detta. Du tror kanske inte att Viktoria tar åt sig, men du känner inte riktigt henne (vilket jag gör). Jag skriver inte detta pga att hon har bett mig utan detta är på eget insiativ så jag hoppas inte att du ger henne skit för detta eftersom hon bett mig att inte skriva/säga något till dig. Jag är trött på att så många ger min syster skit, så mycket skit som hon egentligen inte behöver ta och just nu är det du som har ansvaret för detta -eftersom det är du som varit på henne. Jag vet att Viktoria inte alltid har det bästa beteendet men då kan du faktiskt visa att du är bättre själv trots att du är 1 år yngre. Jag vill också informera dig om att de bilder du lägger upp på facebook har dom rätt att använda till vad dom vill, så du kanske ska tänka lite innan du lägger upp bilder på push-up/urringning där du visar allt du har. Dessa bilder kommer alltid finnas kvar på internet, du kanske ska tänka på det eftersom sen när du ska söka jobb så kommer förmodligen din arbetsgivare hitta dessa bilder på nätet oavsett om du har tagit bort bilden på facebook. Är det så du vill ha det? Jag skriver inte detta för att vara elak eller hoppa på dig, jag vill verkligen bara avråda dig från saker som du inte gör så smart. / Mikaela Karlsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att du bryr dig om din lillasyster men du måste också förstår hur det känns för mig när hon snackar skit om mig osv.. så att i stort sett hela skolan vänds imot mig. det ända jag vill är att allt ska va som innan när hon & jag var vänner & jag har velat prata med henne om det men rektorn/lärare på skolan har att det inte kommer hända för olika anledningar & dom tycker inte det är bra om jag tar det i egna händer. Jag vill verkligen inte att hon ska må dåligt för hon betyder jätte mycket för mig men jag tycker inte att an ska gå på någon i skolan, sen sprida rykten, snacka skit osv.. jag säger inte att jag är oskyldig men att få höra att jag har visat brösten & kallat femteklassare för opassande grejer så kan man faktiskt börja undra vart det kommer från, jag säger inte att det är viktoria som hittat på det men det är någon som har gjort det iallafall och det är väldigt sårande att folk tror på det. men du kan hälsa henne att om hon vill så kan hon ringa mig så vi kan försöka komma överens om något så det blir en lugn sommar. för om hon & jag skulle mötas på t.ex lisse så är det inte så trevligt om det blir bråk iallafall inte för mig då.

      Radera
  2. Sara, ska du byta skola? <3 :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska jag så som det ser ut nu, känns inte så gött att folk tror saker om mig som inte är sant. :)

      Radera