måndag 21 november 2011

- alla är så fega på denna stora jord.

Augusti.
Jag var ute med några kompisar så kom det folk från tynnered till flatås, så var mina "vänner" vid filmtajm och jag var typ 15 meter bort så kom dom från tynnered fram till mig oh ställer sig i en ring runt om mig och kallade mig hora för att jag var svensk och blondin.
då skulle jag precis gå där ifrån så kommer en av killarna bakifrån och tar polisgrepp jag skriker till honom att han ska släppa mig då kommer an annan fram och drar ner mina shorts och trosor och försöker pulla mig då skriker jag på hjälp men ingen kommer. tillslut sparkar jag han på smalbenet och armbågar han som håller mig i magen och knuffar undan dom killarna som stog i en ring runt omkring mig och springer där ifrån. ingen av mina kompisar bryr sig sen kommer min kompis fram och frågar varför jag gråter men jag svarar inte då fattar hon att nått är fel och springer efter dom och slår ner en av dom.
när jag kommer hem låtsas jag som ingenting hänt.

Sen den första veckan på skolan har..
jag blivit inknuffad i väggar, skåp, dörrar, bord, stolar men ingen har brytt sig som gått förbi. tillslut pratade jag med kuratorn så sa dom till dom tjejerna som höll på att sluta, dom slutade med det ett tag men sen började dom igen.
så folk gick runt och snackade.

Sen den 13 oktober..

..Kommer tjejerna fram och fråga varför jag har berättat så sa jag att jag gjorde det för jag ville att dom skulle sluta. då skrek hon att jag var en hora, horunge och att min morsa var en hora. då skrek jag jävla hora och gick in.
sen gick jag till mitt skåp och hade tagit ut mina grejer så kommer hon fram och spottar mig i ansiktet och skriker att jag inte ska kalla henne hora då jag jag fram till hon och sa att hon inte kan spotta på mig för det med tanke påatt hon hade sagt samma grejer till mig och mer än det till och med.
då bitchslapa hon mig och slog tre slag mot ögat och (det stog otroligt många där utesom inte ingrep eller något bara stog oh hurrade henne oh skrek att de ver bra och så) sen kom en lärare och tog tag i henne då sparkar hon mig i magen så jag ramlar ihop på golvet och kan inte andas.

det konstiga va (tycker jag) är att hon slutade inte slå även om jag inte slog tillbaka, och alla min såkallade vänner vände ryggen när jag mest behövde dom. Ingen hjälpte till förutom en lärare som jag är så otroligt tacksam för att han gjorde, man kan säga att han räddade mig.
enligt mig ingrep skola inte särkillt mycket för dom kunde gjort något innan detta hände för det borde inte inträffat.
jag skriver inte detta för uppmärksamhet verkligen inte, jag skriver detta för att jag vill att folk ska fått veta precis vad som hänt med tanke på så mycket som snackas om det än, en månad senare.

jag tror dock ingen förstår hur det känns när alla vänder ryggen åt en, när alla sviker en, när man står där helt ensam mot en drös med hemska människor som gör en illa på ett eller annat sätt

Jag känner mig förådd av alla dom jag litat på.
Jag är rädd för allt och alla.
Jag litar knappt på någon längre och det är p.g.a att i stort sätt alla vänder ryggen åt mig när jag behöver dom som mest.





Don't cry, just say fuck you and smile.




 

2 kommentarer:

  1. Riktigt starkt av dig att skriva detta så öppet och dela med dig om saker som hänt dig!Jag tror inte heller du söker uppmärksamhet utan hur det kan vara och hur det faktiskt kan vara.Även riktigt starkt att berätta det för kurator,det var verkligen starkt gjort utav dig!
    Dom där vännerna var inte äkta,dom var riktigt falska.Hade dom varit dina äkta hade dom hjälpt dig,hoppas det är bättre idag!Och du kan alltid prata med mig om du vill!Kram<3!
    // http://ellinorelundin.blogg.se/

    (Kunde inte skriva min riktigt blogg så kommentera med min blogg,så du får den i en kommentar.Denna bloggen är min äldre blogg men det ska vara den jag kommenterat med nu)

    SvaraRadera
  2. Du har rätt, jag vet inte hur det är absolut nt på den nivån! men du ska veta att jag finns alltid bara skicka ett sms eller ring! säg te om du vill ha mitt nummer. kram <3

    SvaraRadera