lördag 9 juni 2012

Emma ♥

Jag ser bilder på oss, vi två, vi som sa föralltid.. 
vet knappt vad som hände. när jag lämnade den kvällen trodde jag åtminstånde 
det va som vanligt mellan oss men nej, du svarade inte på mina sms,
 inte på kik, inte när jag ringde osv.. visste inte vad jag 
skulle ta mig till. sen skrev du till min mamma. 
hela min värld gick under, du ville inte ha mer 
med mig  göra, jag vet inte hur många gånger jag sa
 förlåt utan att veta vad jag hade gjort.. & nu några 
veckor senare vet jag fortfarande inte. jag ska göra 
allt för att få dig tillbaka i mitt liv. har aldrig haft 
någon som dig. jag sket i vad alla sa jag lyssnade
 på dig hela tiden. dom sa "skit i hon" "hon behandlar dig som skit" 
"hade hon varit en äkta vän hade hon aldrig låtit dig göra så" osv..
men nu under sommaren ska jag försöka bli som den jag sett 
upp till i ca 5 månader. jag ska se till att det är vi som står 
där tillsammans när skolan börjar oh ler mot varran 
& tänker att det kommer bli ett riktigt gött år!
 du fattar inte hur mycket jag saknar dig, det gör ont i hela 
kroppen så fort jag tänker på dig & våra minnen. 
fan så fort jag går in på mina bilder på mobilen 
eller datan så ser jag bilderna på oss & hoppas 
att det kommer bli så igen. du sa till mig 
"du är det bästa som har hänt mig" & jag sa 
"detsamma" och nu känns det som du ångrar
 allting men du ska veta att varenda stund med
 dig har varit dom bästa, kanske inte när vi tjafsat men men..
Jag hoppas bara du förstår mig, jag hoppas att du 
känner som jag.. jag är inte rädd för att fråga det 
utan jag är rädd för svaret. Jag skulle kunna skriva
 hur besviken jag är på dig & allt du gjorde men sen
 tänker jag efter jag gjorde för fan likadant. 
& jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det..
 för varenda stund utan dig är som solen utan månen.. 
det funkar inte! varje gång jag ser dig känns det som att få ett slag i magen. 
Du är så fin, vacker & underbar Och jag saknar dig sjukt mycket att
 jag håller på att explodera! men jag ska förändra mig för din 
skull, för ingen/ingenting ska få kunna ta dig ifrån mig.
 Du & jag va bästavänner & jag hoppas det blir så igen. :(

(förlåt att jag skriver ut ditt namn men just nu pallar jag inte..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar