tisdag 12 juni 2012

hiss & diss



Veckans hiss'ar:

1 högklackade skor! alltid lika kul att köpa (så länge man själv inte betalar) & dessutom så blir man lång & dom är oftast snygga! jag köpte nya idag till & med! så ser dom ut :D 

va tycker ni?
2 Saft! så rymt gått nu på sommaren asså! jag är inte den som är så 100 för saft annars men nu har det faktiskt blivit jätte gott! :)
3 cupcakes! ooh va söta dom e så små & ur gulliga & dessutom så smackar dom som en bit av himmlen typ haha ;)
4 sommarlov! jag har redan sommarlov bara för att min skola e cp så har typ skolavslutning på tordag eller nått men den skiter jag fullständigt i. :) uppmanar dock inte andra att gö det haha..
5 resor! aahh dte är dt bästa jag vet, att resa. ska ju faktiskt till grekland på söndag i tre veckor för jävla gött!

Veckans diss'ar:

1 Stökigt rumm, som mitt t.ex? städade det igår eller förrgår redan ett bombnedslag :( buhu! orkar ju inte städa nu precis så det får bli imon när jag vaknat & så!


2 Sånna här riktigt efterblivna idioter som går & är konstant elaka & dryga mot folk & fattar inte när dom ska lägga av eller bara gå där ifrån. dom är som mögel typ! asså dom tränger sig in på riktigt dumma ställen, ingen gillar dom & det är jäävligt svårt att få bort dom.

3 uttårkad mascara, ååh jag hatar det! typ alla mina mascaror e slut/uttårkade. vet inte vad jag gör för fel.. antingen får man helt enkelt strunta helt i mascara eller köpa billiga hela tiden som fan inte håller eller svin dyra som håller längre.

4 skitsnack/ryktesspridning. tycker bara sånt är så sjukt lågt, jag menar tänk såhär hur fan skule dte kännas fören själv ifall man hade massa falska rykten eftersig som folk trodde på eller att ens bästavän snackar skit om en. alltså ärligt man kan nästan undra vart iallafall sverige är på väg? det är ju inte direk normalt att gå runt & sprida rykten om sin t.ex fd bästavän? jag säger inte att jag inte har snackat skit för det har jag men aldrig i livet att jag skulle sprida ett rykte om nån. fyfaan så faölskt säger jag bara..

5 vissa killar, t.ex e sm jag känner ganska väl. jag var ju tillsammans med min kille så bestämde vi att vi skulle ha paus & så börjar den här andra killen då skriva till mig, vi skrev, snackade, chattade osv.. varje dag! i ca 1 månad så en kväll så skriver han (igen efter många gånger) att han gill mig & jag kan medge jag hade lite känslor för han med (men jonathan också såklart) sen dagen efter skriver han helt från ingenstans "- jag tror inte jag gillar dig längre" två minuter senare "- eller aa jag vet att jag inte gillar dig längre" & jag har ju ändå jonathan som jag älskar över allt annat så då va det ba "- aa men ska vi va vänner ist då?" så va vi det fast vi va tvär dryga mot varran sen när han får reda på att jag & jonathan är tillsammans så börjar han skriva till mig igen & säga att jag är söt, go, snygg osv.. så då känner man bara, "- uhm? ursäkta vad har jag missat?. vill du typ bara ha mig när du inte kan få mig & sen när du "har mig" så är jag inte värt nått?" dock har båda bettet sig rikitigt elakt mot varran så inget hat till killen då men det va ett exempel. sånna killar blir man ju lite trött på asså..  & till varenda tjej nu som läst detta : LÅT DIG ALDRIG LURAS AV EN KILLES CHARM! tro mig det är då fan inte värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar