torsdag 21 juni 2012

Chillar vid poolen

Zup! Kom nyss från stranden har solat som fan idag :) så har börjat bli brun! Igår va vi vid kournas lake (ända sjön på hela Kreta) iaf så hyrde vi trampbåt (jag mormor morfar oh mamma) oh trampa runt där bland massa ankor oh sköldpaddor. Jätte mysigt!
Idag så sprang jag på stranden i stort sett hela tiden men det vart jävligt blåsigt i morse men det gick bra iallafall. Såg en jätte konstig kvinna första gången hade hon keps oh solglasögon oh gick som en robot man ba vafan? Sen såg jag henne igen så gick hon baklänges, undrar dock om hon va seriös..? Åh sen så berätta mamma om en 23 årig pappa spm hörde att hans fem åriga dotter blivit våldtagen så han gick ditt och misshandla peddot så han dog men pappan frikändes, blir fan förbannad när man hör sånt,en femårig flicka vafan? Stackarn kommer ju komma ihåg det resten av sitt liv. Jävla äcklig as! Dom borde dö allihop.
Men nu ska jag bada för jag e fett vem, puss!

1 kommentar:

  1. älskar din blogg tjejen!
    va gärna med och tävla i 'månadens blogg'
    http://isabeellss.blogg.se/2012/july/manadens-blogg-ni-har-till-den-5-juni-pa-er.html
    lycka till!
    kramisar

    SvaraRadera