tisdag 10 juli 2012

Massa bilder från innan grekland & grekland (kommer fler så småningom)



































Cha! aa det är en del som har skrivit till mig att jag sällan lägger ut bilder & uppdaterar dåligt osv.. så ja här har ni en jävla bunt med bilder!
iallafall så har jag kommit hem från grekland &nu ska jag snart städa klart mitt rum & gå och lägga mig.
men ja jag va ju i grekland i tre underbara vecjor och ska jag va ärlig är jag lite små sur för att jag är i sverige.
men ja i fredag så va vi på cafe meli (en bar i grekland) som vi har gått till typ varje kväll så va thomas med oss, min mammas ex och så hade dom druckit några drinkar så säger Thomas till en jätte snygg kille som jobbar där eller aa han rättare sagt viska till han att han skulle pussa mig på kinden så berätta han det för mamma men jag fick inte veta förrän senare och han killen då Manou bara flabba hela tiden oh så när jag hade fått veta då så gick manou imot mig så sprang jag iväg jag menar killen e 23 & jag 13.. så aa gick han efter mig med min ipad så gick han tillbaka med den och sen satte sig bakom oss så trodde jag allt va lugnt så kommer han och pussar mig på kinden oh jag blev helt röd i fejset oh allt och alla andra ba skrattade. sen ropade Leonidas & han Manou på mig att cykla med dm till en annan pubb så jag hängde på. så racea vi med några andra och alla snacka grekiska så sitter jag där och inte fattar ett skit men sen när vi va tillbaka så sa mamma att tomas och hon hade bestämt sig fr att köpa en lägenhet som vi hade kollat på innan (tvär fin helt nyrenoverad ,ingeen har bott där o allt,för en mille) & att dom ska gifta sig nästa sommar så jag flö upp ur stolen och krama om dom båda och börja stor lipa! så grymt fint :')
men nu måste jag städa för brian kommer imon så ska vi shoppa, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar