söndag 22 juli 2012

Nytt i garderoben!

Tja bloggen! Kom precis hem från en shopping tur med mamma och Thomas . Fick köpt tvär nice saker på rean hehe. Iallafall så var jag hos doktorn i morse och äntligen fått reda på vad som är med mig (har ju inte kunnat äta för att hela halsen och munnen har varit svullen, haft ont i hela kroppen & haft 40 graders feber :( buhu) men iallafall så har jag halsflöss (eller va det heter) så får käka massa äckliga tabletter :( känns ju kul att jag kan ha smittat några också..
Skitsamma inget att deppa över. Ska snart käka (om det går) sen ska jag, mamma & Thomas gå och kolla på en ny lägenhet, en fyra den här gången bara för att dom vill ha en hemma bio vilket är nice! ;D men det var allt för nu kanske kommer något mer inlägg sen? Någon som vet en bra film eller något? Rätt sugen på en komedi så skriv till mig på Kik om ni vet någon svarar alltid! Puss.
(Kik: saranathaliie)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar