fredag 13 juli 2012

Sovit över hos Mimmi & grillat i sisjön

Hejhej! Igår träffa jag mariam (Mimmi) för första gången på typ ett år, sov först när hon kom så lämna hon ett jätte gulligt brev så träffades vi senare fram mot kvällen så bestämde vi att jag skulle sova över hos henne så hade vi det jätte mysigt med massa godis, dricka, chips & en jätte konstig film "Scott Pilgrim Vs The world" tror den hette så iallafall? Haha men aa sen så drog jag runt två/tre tiden så snacka jag med söta lilla jakob ett tag. Sen när jag kom hem Chilla jag lite typ kolla Facebook och sånt så fråga becca om jag ville hänga med henne, Julia och Felicia till sisjön och självklart följde jag med. Men så typ lite innan vi skulle dra så hitta jag inte min bikini underdel, inte till någon av mina bikinis!! Så kom min räddare i nöden Julia och lånade sin andra fast jag badade ändå inte så det var väl onödigt men men. Vi grillade iallafall och hade det jätte trevligt men ja vi glömde ketchup till korvarna :( sen så grillade vi godis istället för dom där vita grejerna på m som jag inte vet va det heter just nu ;)
Så matade vi fåglarna med korvbröd så landa bröder i vattnet så kom verkligen världens läskigaste hummer fram, den skimrade i blått! Oherregud va vi dog typ, badar aldrig igen asså aldrig. Imon ska jag till liseberg med kusinerna sen kommer josse hem från guldholmen så har jag en liten överraskning till henne så ska hon sova hos mig för jag ska ha fest på lördag för då fyller världens bästa jag år, hahaha ;) nej men nu måste jag sova så jag kommer upp imorgon, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar