måndag 23 juli 2012

Tävling!

Hej hej har en liten tävling här för har fått många mail om det nu så här kommer en. Det man vinner då är att synas på min blogg fram till 25 dec (under "bloggar jag följer") & så gör jag även en shotout, alltså kommer den som vinner synas för ca 400 läsare. Men för att delta måste du
1 göra ett inlägg i din blogg och länka min, skriva varför just du skall vinna, lita om dig själv och din blogg, & hur många läsare du har.
2 länka din blogg i kommentarsfältet (obs!! endast på det här inlägget annars deltar du inte)
3 följa mig på blogkeen.

Väljer ut en vinnare 3 augusti! Må bästa going vinna!

Förresten så har jag så att jag måste acceptera kommentarerna men självklart accepterar jag alla!

Puss och lycka till! :D

2 kommentarer:

  1. Jag är med har bara runt 20 läsare bloggeb är vara 3 dagar gammal.
    Har följ pch skrivit inlägg om dig :)
    http://nurcanbeerktas.blogg.se/2012/july/tavling-hos-httpwwwsaranathaliieblogspotse.html

    SvaraRadera
  2. Du vill inte köra ett länk byte ? Har runt 900 läsare . Sådanfall skriv på min blogg www.nattstad.se/jenniferahlborg

    SvaraRadera