torsdag 26 januari 2012

Älskade mamma!

Mamma jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. 
Nu när allt är som för jävligaste så finns du där & skyddar mig, stöttar mig, hjälper mig, pratar med mig!
Du säger att den ända man kan lita på till 100% är sig själv men jag litar mer på dig än mig själv. 
Om det skulle hända dig något t.ex. att du skulle dö, jag hade seriöst inte klara av det, jag hade dött! 
Mamma du är mitt allt jag älskar dig till världens ände & tillbaks! 
Nästan alla skäms över sina föräldrar & pallar inte med dom, 
men jag kan inte skämmas över en ängel, klart jag inte pallar med dig
 ibland men du är fortfarande min mamma!
Kan fan inte förklara min kärlek till denna underbara kvinna!
Att du kan klara av mig & allt som hänt/händer
förstår jag mig inte på men jag är grymt
tacksam för att du finns där för mig.



JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar