onsdag 25 januari 2012

Be careful of what you say. A girl remembers everything.

ÅÅH! va jag stör mig på alla som typ kallar tjejer hora utan att dom förlorat oskulden, eller att killar är bögar för att dom inte ser ut som alla andra eller tjejer lesbiska för att dom är pojkflickor. Alltså allt sånt jag menar ordet hora t.ex. vet alla va det betyder egentligen eller säger man bara så för att man inte blir särkilt sårad av att bli kallad cp, mongo eller tönt?

Hora - en som tar betalt för sex, btw är det förbjudet att köpa sex i Sverige. Tjejer som har förlorat oskulden behöver inte vara hora. (Dock tror nästan alla att jag har det men nej det har jag inte.)
kahbe, Sharmota osv.. är också hora fast på något annat språk..

Homosexuell - En kille/tjej som tänder på samma kön. Man kan knappast se på en kille/tjej som är mellan 12-14 år om han/hon är homosexuell eller inte. Bara för att en kille har liknande frisyr som Justin Bieber betyder det inte att han är bög? eller att Justin är det heller. Eller en tjej fast man kan oftast inte se på en tjej som är mellan 12-14 år om hon är lesbisk eller inte. men ibland kan man det, men om det är en som ser ut som en pojkflicka betyder det inte att hon är lesbisk bara för det.

Fitta - det är vad vi tjejer har mellan benen, inget man går runt & kallar varandra.

Kukhövve - Kuk alltså penisen är ju vad killar har mellan bena, inte uppe på huvudet? 
Vet folket seriöst inget om människokroppen eller? 

....



Skriver detta för att jag stör mig något enormt på att bli kallad det & att höra folk som blir kallad det.
Jag menar tänk lite? Alla bli sårade av att bli kallad grejer så kalla inte folk sånt som du själv inte vill bli kallad.
Typ som att "behandla andra som du själv vill bli behandlad." 
Så jävla svårt är det inte!

Jag vet själv med mig om att jag har sagt saker av det som står, men jag ber om ursäkt till dom jag sagt det till & jag har dessutom har lärt mig av det och kommer nog aldrig säga det igen.

2 kommentarer: