söndag 29 januari 2012

random...

åh vad jag stör mig! 
har inte gått till skolan på en vecka p.g.a att jag är hotad så går dom efterblivna ungarna runt & säger att jag säger att jag inte kommer för att jag är "mobbad". driver dom seriöst med mig?
snackar inte med dom, inte sagt till en jävel vad som hänt.
jävla myttare, fy fan dom kan dra åt helvete.

aja lite kul i skiten kan man väl oxå ha ^^
åkte & shoppade idag ett par jeans & en usa tröja, haha.
städade oxå hela rummet, hallen, vardagsrummet. så tycker nog att jag är ganska duktig! dock inte klar med rummet än, men de kommer... 
PUSS!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA din tjockis , du anmäler inte min kompis när hon it har gjort 1 piss mot dej . fattar du dt ? vänta bah tills den dagen kommer , väääänta bah .

    SvaraRadera