söndag 15 januari 2012

skriver av mig.

Ååh vad jag behöver skriva av mig!


Har varit på g med en kille i några månader & helt ärligt är han en idiot.

Du tror att du kan kontrolera mig, bestämma över mig, ändra mig men där har du fel.

Jag är den jag är om du inte kan acceptera det är det ditt jävla problem för du kommer inte kunna ändra på mig hur mycket du än vill.

Du sa till mig redan efter en puss att sluta hålla på med andra, men när jag bad dig att sluta hålla på med andra så lacka du ur totalt oh sa att du inte gjorde det osv...

Sen kallar du mig fjortis, hora, slampa, bitch, tjock, player osv.. För att det är kul enligt dig! Undrar fan hur du tänker.?

Jag fick inte va med mina killkompisar för då höll jag på med dom enligt dig om jag bara krama dom.

Va tvungen att bryta kontakten med en nära vän.

Du fick mig att vilja ta livet av mig, jag skärde upp hela fucking armen för dig. Jag gjorde allt jag kunde för dig & va fick jag tillbaka? Ett stort jävla svek.


Jag älskar dig för den du är men jag hatar dig enormt för den du låtsas vara.


Du kan be mig att dra åt helvete & allt som du nu säger till mig, men du kan inte ändra mig, eller bestämma över mig, eller kontrolera mig längre. Den tiden är förbi, har en ny nu. 


Published with Blogger-droid v2.0.3

3 kommentarer:

  1. Det är faktiskt viktigt Sara att man känner att man mår bra av den man gillar eller är ihop med. Man kan inte tassa på tå eller vara rädd för att vara sig själv bara för att man sårar eller gör en annan person svartsjuk. Bit för bit skalar man av det som är en själv och till slut så finns bara en osäker liten del kvar. Detta är inget som är okej. Synd att det inte funkar bättre men bra att dra sig ur i tid.

    Du är stark och det ska du förbli. Ingen skall be dig ändra hela ditt jag. Vissa justeringar får alla göra men att gå emot hela sitt väsen är inte ok.

    SvaraRadera
  2. Så sant så.. Men ibland blir man fundersam..

    SvaraRadera